2020/03/03

GAMIFIKAZIOAREN ERAGINKORTASUNA KOLOKAN


Hausnarketa zientifikotik abiatuta artikulu hau topatu dut "gamifikazioaren" eraginkortasunaren inguruko zalantzak planteatzen dituena. The Conversation-en aurki daiteke:
https://theconversation.com/que-es-la-gamificacion-y-por-que-no-esta-clara-su-eficacia-en-el-aula-130353

Dena irakurtzeak merezi badu ere, zati hauek azpimarratu nahi ditut:


"Atzera begiratuz eta gamifikazioaren "abandonu" horren zergatiari buruz hausnartuz, esan genezake, hezkuntza-emaitzetan dituen zuzeneko inplikazioei buruzko ebidentzia argirik ez egoteaz gain, irakasleek lan handia egin behar dutela (jokoak sortu, hautatu eta inplementatu), prestakuntza teknologiko bat, gaur egun irakasleen zati batek ez duena, edo zentroek edo gobernuek inbertsio handia egin behar dutela (enpresek sortutako jokoak finantzatuz)".

"Adierazitako guztiagatik, badirudi gamifikazioak ez dituela planteatutako aurreikuspenak bete, baina garrantzitsua da adieraztea, ikaskuntzaren emaitzetan eragin zuzena duela frogatu ezin izan bada ere, ikasleen motibazioan eragina duela, eta, beraz, emaitzetan zeharka eragiten duela".

iruzkinik ez: