2007/09/10

EUSKALTUBE





Kaixo denoi,

Fultxoren sarrera irakurri eta hauxe topatu dut sarean.
http://www.euskaltube.com/
Bat nator zure iruzkinarekin, nik ere ikusi ditut horrelakoak eta diozun bezala zabaldu eta erabilgarriak bihurtu behar ditugu tresna berri hauek.
Euskaltube izan daiteke bat?

* Bideo adibide bat txertatzen saiatu naiz eta ez dut lortu, hementxe duzue adibide bat, arraultz mendigoizalea.

http://www.euskaltube.com/play.php?vid=360

3 iruzkin:

Unknown erabiltzaileak esan du...

Kaixo!
Lehenik eta behin eskerrik asko aipamenagatik.

Enbotatuaren kodea konpondu nahian gabiltza, wordpresserako ere balio dezan.

Froga batzuk egin ditut eta badut kode bat enbotatua txertatu ahal izateko. Baina Blogger-ek ez du iruzkinetan HTML code hori osorik idazten uzten, eta beraz ezin dizut hemen azaldu. nahi baduzu, jarri nirekin harremanetan eta kodea bidaliko dizut.

Aio!

Xabier erabiltzaileak esan du...

Mila esker Aritz.
Adibide bat jartzea zen helburua beraz lasai.
Zorionak zure ekimenagatik.
Izan ongi

Fultxo erabiltzaileak esan du...

Nik frogatxo bat egin dut jada. Hemen klika ezazue!

Kalitate aldetik oso ongi ikusi dut euskaltube. Espero dugu orain daukan abiadura (bideoak jaisterakoan) mantentzea.